Тепер в 3D-форматі з'явилася можливість транслювати не тільки фільми. Британська компанія Burberry, стала 1-м в світі модним будинком, який для реклами своєї продукції застосував 3D зображення. «Це було дуже просто. Я відчував, що плоске зображення необхідно зробити об'ємним. Ми тільки що здійснили показ в 3-вимірному зображені в Нью Йорку, Парижі, Дубаї, Токіо і Лос-Анжелесі »- говорить креативний директор Burberry Крістофер Бейлі.

Не дивлячись на те, що вдома моди більше 150 років, компанія шукає нові шляхи для введення технічних досягнень в індустрію моди. Керівництво модного дому вважає, що 3-вимірної показ - це величезний крок вперед у розвитку індустрії моди. На офіційному сайті компанії з'явилася колекція осінь-зима 2010-2011. Нова 3D-технологія дозволить клієнтам дивитися найдрібніші деталі кожного наряду, включаючи текстуру тканини і всі відтінки кольору. Клацанням миші можна керувати моделями, змінювати ракурс, переміщати їх в різних напрямках. «Мета полягає в тому, щоб стати ближче до людей. Я думаю, що це можна зробити через Інтернет. Наприклад, у нас демонстрація мод в Лондоні або Мілані, і можливо на неї прийде 1500 чоловік. А в Інтернеті Ви говорите з мільйонами людей, Вам доведеться думати інакше, і це добре. Тепер це не тільки промисловість, це не тільки покупці, це не тільки преса, це тепер громадськість »- стверджує Крістофер Бейлі.

Блоггер Мойра Бенігсон каже, що стирання кордонів між модою, технологією, мистецтвом і музикою формує важливу тенденцію. «Це звучить пафосно, але я відчуваю, що ми беремо участь в створенні живої історії. Хто знає, куди це нас приведе? Що дає людям Інтернет-продаж? Це не тільки покупка, це те, що дає ключ до довговічності бренду ».

Сучасні технології дозволяють цінителям моди стати безпосередніми учасниками модного шоу, навіть якщо вони знаходяться в 1000-ах кілометрів від місця його проведення. Компанія відкрила комерційний сайт, який дозволяє споживачам купувати модні товари безпосередньо з подіуму. Придбаний товар потрапляє в їх гардероб через 4-6 тижнів. Дохід Burberry в першому кварталі виявився вищим за прогнозований на 27%. Це в тому числі є заслугою Інтернет продажу. В даний час Burberry звертає свою увагу на ринки країн, що розвиваються.