Ось така картонна коробочка з-під дешевої китайської їжі стала прототипом для сумочки з колекції CHANEL «Париж - Шанхай».

Сумочка Chanel

По-моєму у них дійсно іронічно вийшло, принаймні оригінально.

Женская сумка Chanel

А знаєте, чому у них в колекції з'явився такий аксесуар? Дизайнер будинку CHANEL Карл Логерфельд пояснив свою експансію в Азію тим, що французи завжди любили мистецтво Китаю. Тим більше що воно сильно вплинуло на смак європейців в XVII і XIX столітті.

Ідея присвятити культурі Китаю цілу колекцію була в повітрі давно. Все-таки цей ринок для великих будинків моди вважається одним з найперспективніших. В Азії усі товари класу лакшері стоять на 20%, а то і на 40% дорожче. Середній споживач таких речей в Китаї значно молодший, ніж в усьому іншому світі. Тим більше лакшери сектор там нарощує обороти значними темпами. Тільки за минулий рік дохід бутиків в Китаї виріс на цілих 20%. І це за часів нестабільно економіки в Європі. Що ж ще залишається робити будинкам моди, щоб завойовувати серця азіатських модниць.

Після того, як Карл Логерфельд блискуче показав колекцію CHANEL в Шанхаї, інші будинки моди один за одним почали влаштовувати свої дефіле в Азії.

Шоу будинку Діор (DIOR) - наступна гучна експансія Європи в Азію. Цього літа Джон Гальяно (John Galliano) показав спеціальну круїзну колекцію в Шанхаї. Правда в ній, на відміну від будинку Шанель (CHANEL), не було жодного натяку на культуру Китаю. За словами дизайнера - він посол французького будинку моди, а значить повинен робити істинно французькі колекції.

У будинку Луї Вуїтона (Louis Vuitton) раніше всіх усвідомили привабливість азіатського ринку. Крім паризького показу будинок моди влаштовує спеціальні шоу для азіатських клієнтів. А в цьому сезоні дизайнер Louis Vuitton Марк Джейкобс (Marc Jacobs) і взагалі переніс Азію в Париж. Колекція Марка Джейкобса для будинку Louis Vuitton традиційно закриває місяць тижнів мод. Зазвичай це шоу вважається стилеобразующим для нового сезону. До слова, першим учителем Марка Джейкобса був азіат Канціо Ямамото. Творчість саме цього дизайнера для Джейкобса стало відправною точкою в створенні його нової колекції. Правда, одяг довелося дошивати в самий останній момент, мабуть Марк не на жарт переживав за результат.

Критиків і стилістів нова колекція Louis Vuitton привела до цілковитого захоплення, справа залишилася за покупцями.