Мабуть, можна з упевненістю сказати, що українська мода сформувалася в десятилітті так званих нульових. В Україну прийшли світові fashion журнали. І сотні людей заявили себе як дизайнери, на передній план вийшли ті, хто дійсно такими є. І головне, в Україні з'явилися баєри, тобто ті люди, хто цю моду просувають і продають.

Епоха тоталітаризму речових ринків закінчується в 2000-му році. Китайський і турецький «шарпотреп» поступається позиції першим моно-брендам. У 2000-му році в Києві з деяким запізненням з'являється перший магазин сегмента Fast-Fashion - іспанська Mango. Звичайно і до нього продавали одяг такої ж цінової категорії, але весь він був менш якісним і без оглядки на загальносвітові модні тренди. Незабаром естафету приймає ZARA і TOPSHOP. Під кінець десятиліття мас-маркет стає чимось звичним. У тому ж 2000-му в столиці відкривається yves saint-laurent - перший монобренд великого fashion бренду в Україні. У 2006 Helen Marlen group презентує оновлений пасаж, де тепер можна запросто купити тренч від Burberry і Cavalli. У 2008-му відкривається монобренд від CHANEL, а це вже серйозно ...