Молодим усюди в нас дорога. Ось тільки чи так це в світі моди? Чи готові відомі дизайнери ділитися своїм місцем під сонцем з початківцями талантами? Розслідування показало, що конфлікт поколінь в світі моди існує, і існує він в самому в серйозному вигляді. Про нього ми і хотіли сьогодні розповісти.

Мода,як ніяка інша індустрія живе за рахунок свіжих ідей, радикальних рішень і молодих дизайнерів революціонерів, всі ці ідеї втілюють в реальне життя. Десятиліття за десятиліттям наші уявлення про класичний і революційний стиль неодмінно змінюється. Те, без чого немислима Fashion історія сьогодні колись було справжнім проривом в області моди.

Сучасна мода все ще знаходиться в відблиску ідей великої Коко Шанель (Coco Chanel), колись настільки ж радикальних і революційних, як винахід телефону або ж Інтернету. У 2-х роках за часів тугих корсетів, ексцентричних головних уборів і пишних нарядів, її брючні костюми і маленьке чорне плаття подарували жінці небачену до цього свободу. Вірніше сказати, саме вони і сформували сучасну жінку так, як ми її знаємо. Саме Коко Шанель прийшла ідея кроїти зручні, прості сукні з недорогої бавовни, який до неї використовували виключно для пошиті нижньої білизни.

Свіжий погляд на речі - ось, що цінується в світі моди понад усе.

Своєю колекцією «Каролла» в 1947 році француз Крістіан Діор (Christian Dior) створив абсолютно новий образ жінки. Цей New look підкорив весь світ всього за пару місяців. І ось через 60 років підкреслена талія, похилі плечі і пишні спідниці знову гостромодний тренд. Після смерті Діора на аванс сцену модного світу вийшов його помічник і ще один модний революціонер Ів Анрі Дона Матьє Сен-Лоран (Yves Henri Donat Mathieu-Saint-Laurent). Створений Ів Сен-Лораном Le Smoking і прозора блуза тепер класика, але в 60-х на рівні з вигаданою ним же «косухою» - це була форма соціального протесту.

Ів Сен-Лоран ламав стереотипи і навіть відкидав всі прийняті в його роки колірні поєднання. Саме він придумав комбінувати такі кольори, як помаранчевий з рожевим, і навіть червоним, а також поєднувати чорний з коричневим. Його кар'єру донині називають Тур-Де-Форс, що означає «силовий переворот».

Американець Кельвін Річард Кляйн (Calvin Richard Klein) виявився першим, хто став використовувати навмисну і майже заборонену сексуальність для просування свого бренду. Його реклама 81-ого року з молодою Брук Шилдс (Brooke Shields) справила небачений фурор і міцно увійшла в модні енциклопедії.

Це сьогодні здається, що гламур завжди був на передньому плані. Хоча багато Fashion-критиків відзначають, що якби не Джанні Версаче (Gianni Versace), то глибокі вирізи і міні спідниці сьогодні вважалися б ознакою вульгарності і несмаку. Саме завдяки Версаче в 80-х облягаючі сукні та відверті розрізи стали символом розкішного способу життя і обов'язковим предметом гардеробу кожної жінки.

Десятиліття, що минає запам'ятається нам творіннями британця Олександр Маквіна (Alexandr MacQuin) визнаного хулігана світу моди. В юності він не боявся писати непристойності на підкладці піджаків призначених для принца Уельського. З роками Маквін звик ризикувати на показах, регулярно бунтуючи і захоплюючи публіку своїми винаходами. Внесок цих та багатьох інших дизайнерів в моду величезний, і всі свої революційні ідеї вони, як правило, просували в молоді роки, всупереч усталеним канонам.