Поняття «сексуальність» одне з небагатьох, з приводу якого людям важко домовитися. У різних країнах у різних етносів і культур сексуальність сприймається по-різному. Наприклад, італійські дизайнери, особливо старшого покоління, розуміють сексуальність буквально в лоб, і роблять акцент на глибокому декольте і відвертому міні. Бельгійці грають сексуальністю в постмодерністські ігри. Японські ж модельєри створюють привабливий образ, ретельно кутаючи і ховаючи жіноче тіло. Лідери у виробництві супер сексуальних - це, звичайно ж, італійські дизайнери. Будинку Versace, Cavalli і Dolce & Gabbana на цьому побудували свій бізнес, одягаючи дівчат в найвідвертіші сукні, найкоротші міні і найвищі підбори. Бажання робити понад сексуальний одяг у них прямо пов'язане з схилянням перед красою жіночого тіла. Всі їх кравецькі вишукування служать виключно культу жінки богині.

Італійцю Джанні Версаче (Djanny Versace) повинні бути вдячні всі жінки без виключення. У його руках відвертий одяг став не просто надбанням подіуму, він набув абсолютно виправдану функцію в очах навіть найсуворіших критиків. Ця функція прикрашати і звеличувати красу тіла. Джанні Версаче остаточно зробив відверту сексуальність загальнодоступною, і йому продовжують вторити багато сучасних дизайнерів. Наприклад дует братів-близнюків з Діскваер (Dsquared). Їх одяг розрахований, як самі зізнаються Кейтони, на самих розкутих і впевнених у собі дівчат. Природно він не позбавлений здорової частки сексуальності.

Сексуальність, основа неймовірної популярності речей недавно відродженого французького будинку Бальман. Не дивлячись, на немислиму вартість, за цими міні-сукнями і мілітарі-жакетами шикуються довгі черги.