Сучасні медіа та рекламу досить часто звинувачують у надмірній оголеності тіла. І це дійсно так, адже дивлячись на Fashion Story в журналах, бігборди та рекламні ролики розумієш, що секс дійсно продає, однак його можливості в цій області далеко не безмежні. Сьогодні я розповім про те, яку роль відіграє сексуальність в сучасній моді, в якому вигляді вона доречна сьогодні і які її основні відмінності від сексуальності попередніх епох. Прихована і закрита збуджує часом навіть більше, ніж настирливо виставляється.

Коли все навколо нас занадто сексуально, сприйняття трохи притупляється і образи не те що не порушують, їм просто перестаєш приділяти увагу. Чесно кажучи, при плануванні своїх нових рекламних компаній модні будинки досить рідко беруть до відома цей фактор. Вони точно знають, що секс продає, і сьогодні користуються цим набагато активніше, ніж це було раніше. Знаменитий Fashion критик Сьюзі Менкес пояснює такий сплеск економічною кризою. Нібито привернути увагу покупців зараз можна виключно за допомогою екстрених заходів, і секс тут стоїть на першому місці. І ця тенденція далеко не нова. Все почалося пару десятків років назад з рекламних іміджів марки Кельвін Кляйн (Calvin Klein). Кельвін Кляйн завжди стверджував: «Джинси безпосередньо стосуються сексу. Достаток оголеного тіла - це останній ковток повітря для діячів реклами, які намагаються виділити свій товар серед достатку інших ».

Все почалося в 1981 році, коли юна Брук Шилдс (Brooke Shields) в телевізійному ролику питала: «Ти знаєш, що між мною і моїми джинсами нічого немає»? Компанія наробила стільки шуму, що моментально увійшла в усі підручники з історії моди, реклами і рекламних фотографій.

У минулому році бренд випустив чергову ексцентричну рекламу парфумів Secret Obsession. Ролик з голою Євою Мендес викликав настільки бурхливу реакцію публіки, що його відмовилися транслювати навіть нічні канали кабельного телебачення. Не дивлячись на це, секс дійсно продає і у моди з ним особливе ставлення. Відверті пози, що викликають ракурси і оголені тіла, невід'ємні атрибути сучасних Fashion Story і рекламних компаній. А вся справа в тому, що мода має справу з тілом, і тому, будь-яка річ апріорі буде відсилати до сексу.