В останньому десятилітті Інтернет медіа стали настільки самостійними, що багато хто почав сумніватися в майбутньому глянцевих журналів. І хоча поки що ці припущення не мають практичних підстав, Інтернет змусив рахуватися з собою навіть відомі модні журнали.

Не одне модне видання сьогодні не обходиться без онлайн версій. Найчастіше вона повніше і цікавіше друкованої за рахунок постійних оновлень і унікального контенту. «Головна перевага Інтернету - він робить моду доступною» - вважає Кеті Хорін з «The New York Times».

Коли в світі друкованих медіа про моду тільки й чути, що про скорочення тиражу і закриття видань, в Інтернеті Fashion сайтів стає все більше. Тим більше зростає кількість блогів про моду.

Українська молодь не відстає від зарубіжної. У цьому році кількість вітчизняних Інтерні-користувачів зросла на третину.

Саме в цьому десятилітті народився ще один феномен - продаж через Інтернет брендового одягу. Сьогодні майже кожен поважаючий себе дизайнер має власний Інтернет-магазин. Але коли в кінці 90-х Наталі Массне запускала мега net-a-porter, портал з продажу дизайнерських речей, критики відгукувалися про цю затію скептично.

Але навіть сайти сьогодні для модних брендів не межа. Давно у всю освоюються соціальні мережі Facebook і Twitter. Сьогодні Інтернет навіть дає можливість присутності на показі в реальному часі. Так що беремося припустити, що в майбутньому кількість місць на дефіле помітно скоротиться. Вони будуть просто не потрібні.

Але не дивлячись на такий підйом Інтернету і його активну участь у розвитку модної індустрії деякі інсайдери пророкують, що незабаром Інтернет-бум стихне. Нам необхідно ще часу, щоб серйозніше освоїти і усвідомити всі можливості цього ресурсу.