Відомий історик моди Валері Стіл пише, що будинок Celine створила француженка Celine Vipiana відразу по закінченню Другої світової війни в 1945-му році. Спочатку марка спеціалізувалася тільки на виробництві дитячого взуття, і тільки в 60-х до асортименту додалася лінія одягу. Тоді стиль марки називали «Спортивний шик», так що зовсім не випадково в 1999 році головним дизайнером будинку став проповідник такого стилю, американець Майкл Корс (Michael Kors). Коли він пішов, справи у марки йшли гірше нікуди, так як дизайнери там постійно змінювалися, і вона залишалася на плаву тільки за рахунок колишньої слави. Так тривало аж до 2008 року, поки головним дизайнером не стала Фібі Філо. І тут так би мовити понеслося!

Показ будинку Celine на паризькому тижні моди, безумовно, найбільш очікуваний. Чому? Все просто. Дизайнер будинку Фібі Філо дуже чітко вловила момент, коли на подіуми потрібно було повернути простий повсякденний одяг. В результаті цього перша колекція, показана для будинку ще в 2009 році, наробила стільки шуму, що всі заговорили про новий феномен в моді - «Селіноманія».

Те, що робить дизайнер дому Фібі Філо, дуже сильно впливає на сучасну моду. До Фібі в моді панувала надмірність, і саме їй вдалося її зменшити, знизити градус навмисності. Вона дуже передовий дизайнер. Фібі ніколи не покаже нам те, що ми вже бачили.