В перше десятиліття нового тисячоліття українська модна індустрія теж пережила кілька серйозних подій. Україну вперше відвідали справжні модні критики, в Києві відкрилися серйозні монобренди, речі від українських дизайнерів почали по справжньому продаватися в відомих концепсторах за кордоном. До Києва вперше приїхали критики світового масштабу. У 2008 році Ukrainian Fashion Week завітала Хіларі Александр (HILARY ALEXANDER) з Дейлі телеграф (The Daily Telegraph) і Годфрі Діні (Godfrey Deeny) з Fashion Wire Daily. Заради них затримували покази і мало не перешивали свої колекції дизайнери. До них йшли за порадою і дарували свої речі. Їх боялися і до них прислухалися.

Годфрі Діні говорить про проблеми моди на Україні: «Проблема Києва в тому, що він не вписаний в світовий контекст. Ви мало підтримуєте культурний зв'язок із заходом. Ми хочемо бачити Україну в Європі, але до тих пір поки не буде активного культурного життя і живих культурних зв'язків - вона так і залишиться провінцією. Це добре, що українські дизайнери використовують рідне ДНК, але навіть це має бути нерозривно пов'язане з міжнародним контекстом ».

А ось, що думає про цю проблему інший модний критик Хіларі Александр: «Коли Ви говорите про таке явище, як українська мода - не поспішайте, адже вашій модній індустрії всього одинадцять років».

За це десятиліття в Києві з'явилися і перші серйозні монобренди: Гуччі (італ. Gucci), Каваллі (Cavalli), Louis Vuitton і Burberry. У 2008 відкрилися двері магазину Chanel.

«Для Києва відкриття монобренд відомих марок - це неймовірно важлива подія» - говорить директор з розвитку Helen Marlen Group Мауріціо Аскеро. «Місто з ними стає краще і красивіше. Магазини стають місцями для зустрічей, у людей з'являються нові образи. Бренди такого рівня в місті, піднімають його статус. Адже будь-яку столицю моди оцінюють за наявністю магазинів такого рівня ».

Саме в цьому десятилітті речі від українських дизайнерів вперше почали продавати в відомому закордонному концепсторе. Колекція дизайнерів Лілії Пустовіт та Володимира Подоляна з'явилися в знаменитому Лондонському Dover Street Market.

Тільки в останні десять років в країні з'явилися справжні, міжнародні журнали мод. З 2002 року в нашій країні існує ELLE, в 2008 з'явилися Harper's Bazaar і Marie Claire (Мері Клер), без яких не уявляють своє життя модниці в усьому світі.

Не за горами і прихід в Україну і «біблії стилю» журналу Vogue (Вог, фр. Мода), але ця подія доля вже наступного десятиліття.