Як осучаснити високу моду? Над цим питанням ламають голову десятки і сотні кращих умів, тоді як в будинку Chanel знайшли вихід: зробити колекцію за всіма правилами високого шиття, але не називати її кутюрною, щоб зайвий раз не сполохати покупців. У будинку Chanel такі колекції роблять раз на рік, називаючи їх «міжсезонними». Кожна така міжсезонна колекція присвячена одному місту, яке, так чи інакше, пов'язане з засновницею будинку Коко Шанель. У різні роки цими містами ставали Лондон, Москва і навіть Шанхай.

Напис «Шанель» на светрі по-російськи - запорука відмінних продажів. Тепер Ви розумієте - ця історія дуже тонко продуманий маркетинговий хід.

Нова міжсезонна колекція Chanel присвячена Візантії. Муза колекції - імператриця Феодора. Незалежна, владна, самодостатня - така ж, як і сама засновниця будинку Габріель Бонер. Вона, до речі, душі не чула в прикрасах у візантійському стилі. Ще одна причина для креативного керівника будинку Chanel Карла Логерфельда звернутися до славного минулого Візантії.

За натхненням для цієї колекції Карл Логерфельд відправився в італійське місто Равенну (Ravenna), єдине місце, за визнанням дизайнера, де ще можна намацати сліди колись великої імперії.

Сьогодні подорож у часі найлегше зробити за допомогою моди, навіть якщо цю подорож потрібно зробити в глиб століть ...